CAMPING!

Nu är jag hemma efter två dagar i NATUREN! :O
Okej jag har varit hemma ganska länge nu men a...
Så här har mina senaste dagar sett ut.
Igår: Åkte till skolan (för tidigt) och ingen var där för vi skulle samlas 11.30 men jag gick och mötte Sandra sen gick vi till tove. Sen gick vi ner till Sjöliden. Väl där tävlade vi. Vi fick paddla båt, bygga flotte (och därefter åka på flotten), skuta slangbella med vattenballonger, fylla en hink med vatten tills pingisbollarna flöt upp, räkna till 25 minuter (och sitta helt still), bygga en egen lyft madrass av ballonger och nå plastskynke. Sen grillade vi och sjöng lite och sedan gick vi typ och la oss. ^^
Idag dåra: Vi vaknade 07.15 sedan packade jag lite och sen åt jag frukost. Sedan var det ytterligare två tävlingar. Vi fick leta efter en natursak som vi trodde vägde runt 1 kg och sen en natursak som vi trodde var ungefär 1 meter lång. Den andra tävlingen var att alla lag stog lagvis och vi fick stå på en SMAL planka och ställa oss i ålder ordning. Som tur var stog vi typ nästan i ordning från början i mitt lag. :D Så det gick ganska snabbt. Sen åkte jag hem och hade glömt nyckeln så jag gick till sara... Och nu är jag hemma.. Ska äta nu.. Hejdååååå!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, du har vunnit en design! :)



Jag behöver din mejl så du kan väll skriva den eller om du addar mej på msn: [email protected]

2011-05-28 @ 11:14:07
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0