Igår, Fredag

Igår kom Karin hit.. Vi gick till stallet och fotade hästarna i hagen och när Maria red (bilderna kommer snart). Sen cyklade vi och badade. Svin kallt. Men det gick att bada. Jag fotade lite och Karin fick fota lite också.. Sen när vi åkt hem kollade vi på halva "Dear John" för sen åkte hon hem. Då åkte jag Tobbe och pappa till sickla för att möta upp mamma där. Vi gick lite i affärer och jag köpte en bikini-överdel. Sen gick vi på bio. Vi såg Pirates of the caribbean on stranger tides... Så jääävla bra asså! Bästaste filmen av alla dom iaf enligt mig asså.. Heh! Sen efter det åkte vi hem och jag kollade på nån boring film tills pappa sa åt mig att gå och lägga mig.. :C Men så såg iaf gårdagen ut.. Idag kanske jag är med en kompis.. Vem vet.. Men bara så ni vet. jag är inte inne på datan så mycket på helgerna så jag kommer inte uppdatera mig så mycket då. Det är mest på vardagarna.. men bara så ni vet det. Me nu måste jag gå.. TJAO!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! JA DEN ÄGDEE! :D:D Du va med mej.. :3

2011-05-24 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0