Misslyckad dag

Hej alla mina få läsare! ;)

Idag efter skolan åkte jag och Becka till Siggesta och tänkte fota lite och sånt. Men sen när vi kom dit låste jag in nyckeln till skåpet i skåpet så vi fick SÅGA upp låset. Sen när vi skulle fota så gick det inte för jag hade inge batteri på min kamera... :C Och nu är mamma typ as sur på mig för att jag lämnade skåpet olåst med alla mina grejor i. Men som tur va så fixade min ridlärare det. Hon satte ett lås på det och gömde nyckeln så jag kommer in i låset på måndag :D Men aja. Nu är det middag som gäller för mig. Hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: Karin

Åah! Fett dåligt att du behövde såga upp skåpet. D: OCH att kameran inte hade nåt batteri, sen oxå. D: uschbusch!

2011-05-24 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0