ONT!

Hej Hej!
Nu har jag jätte ont i huvudet. Jag kan knappt gå. Det är dom en bomb exploderar flera gånger i huvudet på mig. :/ Hoppas det går ver tills imorrn när vi ska campa. Vi ska tydligen paddla ut till en ö och campa där. Hoppas det inte är insekter i tältet för då kommer jag skrika xD Men men. Nu är jag hemma och jag sitter i sängen och spelar Happy Pets. Charlie ligger och sover brevid mig. ^^ Han e så söt. Men jag tänkte åka till stallet på fredag. Alltså till siggesta. Jag tror jag ska fota lite och prata lite med Eva-Lotta om Nessie. Jag tror jag vill bli medryttare på henne. Alltså om jag får. Jag tror hon behöver den hjälpen faktist. Men men. Nu måste jag rusa. okej jag vet inte varför jag skrev så men.. HEH! Hejdå iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅAH! Ska vi PADDLA till ön? :c noooh. pjäxa

2011-05-25 @ 16:11:28
Postat av: Karin

ÅAH! Ska vi PADDLA till ön? :c nooooh! Felåt för 2 st, men jag glömde skriva namn på förra såatte...

2011-05-25 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0