"Vem red du igår?"

Hejsan Hoppsan Falleralleraaa!

Igår red jag. Jag red Tin-tin.. Han var jätte mysig. Vi gick och badade men hästarna. Tin-tin var lite osäker i början men tillslut gick han i väldigt långt faktist. Han var suuper duktig. Men sen när vi skulle gå tillbaka så var han lite pigg ^^ Han red upp i Pysens rumpa och försökte bita honom hela tiden ;) Men det gik bra ändå. Alla typ tjatade om att få galoppera men det fanns lixom ingen bra väg för det.. Och sen typ sista gången vi travade så drog Jossan ner huvet och Amamda som red jossan då ramlade av och hamnade på fötterna XD Det tyckte jag var kul.. Lixom ramla av jossan! HAHAH! :) Men sen så efter ridningen fick jag stanna kvar tills 20.15 för mamma var hos frissan och pappa på hockey. Men jag hjälpte Eva-lotta att släppa in Gry, Nessie och nån annan häst som typ blockerade hela stalldörren :D Sen gick jag ut med Artic. Sen kom mamma ^^ Och nästa gång ska jag rida Artic barbacka!!!!! HEH! Men idag då. Idag åker jag till stallet för att fota lite. Jag tänkte lixom att jag vill ha lite foton på hästarna innan jag slutar :D Men just nu så sitter jag typ i skåphallen och väntar som vanligt... xD NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILLS SOMMARLOVET OCH ROOGÅRD! <3 Hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: S A R A A

Roo gård :) Jag längtar jag med :)

2011-05-24 @ 08:01:14
URL: http://sambofless.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha! Fett fail att ramla av! xDDDD

2011-05-24 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0